Kod nekih proizvoda način plaćanja pouzećem je privremeno uklonjen. Robu iz kategorije "Novo u skladištu" koja stiže na Vašu adresu za 3 dana je moguće platiti po pouzeću.

Pitate se kako to funkcioniše?

1. Kako funkcioniše reklamacija?

1.1 Svesni smo toga da vraćanje robe na reklamaciju u Aziju može skupo da košta prosečnog potrošača a uz to i dugo traje.

1.2 Zato smo odlučili da posredujemo i u obavljanju reklamacije. Korisnik šalje zahtev za reklamaciju kreiranjem reklamacionog lista. Potom od nas dobija adresu u Srbiji gde može da pošalje robu a ostatak je naša briga, kao u običnoj e-prodavnici. Zarad bržeg procesa reklamacije, u većini slučajeva, zahtevamo od dobavljača da odmah pošalje novu robu.

1.3 Šta ako se npr. izgubi pošiljka prilikom transporta? U ovakvom slučaju preuzimamo svu odgovornost i o svom trošku tražimo od dobavljača da ponovo pošalje robu.

2. Kako korisnik može da plati robu?

2.1 Kao što več proizlazi iz principa kupovne galerije Andelco.rs, porudžbinu je moguće platiti unapred, uplatom na račun (putem e-bankarstva ili uplatnice) ili pouzećem.

Ako imate bilo kakva pitanja ili napomene u vezi procesa poručivanja, svoj odgovor možete pronaći pomoću korisničkog servisa.