Kod nekih proizvoda način plaćanja pouzećem je privremeno uklonjen. Robu iz kategorije "Novo u skladištu" koja stiže na Vašu adresu za 3 dana je moguće platiti po pouzeću.

  • Stanje porudžbine
  • Vreme dostave
  • Reklamacija / Vraćanje robe
  • Korisnički nalog, kreiranje porudžbine
  • Načini plaćanja
  • Uručenje robe
  • Faktura, račun, reklamacioni list
  • Roba - detalji, dostupnost, pogrešan opis
  • Poštarina
    • U kakvom stanju je moja porudžbina, kada će stići roba?
    • U kakvom je stanju Vaša porudžbina možete saznati uz pomoć formulara:

      Stanje porudžbine

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Kako poništiti ili izmeniti porudžbinu?
    • Ako želite poništiti ili izmeniti Vašu porudžbinu, molimo Vas da napravite tiket sa brojem porudžbine i mi ćemo je poništiti ili urediti. Porudžbine koje su već otpremljene nije moguće poništiti.

      Stanje porudžbine

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Kada će stići porudžbina?
    • Prodavci dostavljaju u proseku 10-40 dana od dana otpreme robe. Na dan otpreme pojedinih proizvoda iz Vaše porudžbine, poslaćemo Vam informativni e-mail. Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno, u više pošiljki. Pošiljku će Vam dostaviti naš logistički partner City Express.

    • Ne šaljete mi nikakve imejlove o stanju porudžbine
    • Ako ne dobijate nikakve imejlove od nas u vezi sa procesom obrađivanja porudžbine, proverite najpre da li imate puno imejl sanduče. Ukoliko imate dovoljno mesta, proverite spam ili arhiviranu poštu. Nakon toga u korisnikčom nalogu proverite da li ste ovde ispravno uneli imejl adresu: OVDE . Ukoliko je imejl adresa ispravna ili ne možete da se prijavite na nalog, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa. Proces obrade porudžbine možete pratiti i OVDE

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Koliko dugo traje dostava?
    • Uobičajen rok dostave je obično 10-40 dana od dana otpreme, ne od dana kreiranja porudžbine. Rok dostave je dug, jer roba dolazi direktno od inostranih dobavljača na Vašu adresu. O datumu otpreme Vas uvek obaveštavamo imejlom. Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta, pošto sarađujemo sa raznim inostranim prodavcima. Zato može biti dostavljena u više pošiljki.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako reklamirati, vratiti ili zameniti robu?
    • Robu možete reklamirati vrlo jednostavno, uz pomoć formulara koji se nalazi dole. Precizan postupak možete pronaći na stranici Kako reklamirati ili vratiti robu: OVDE

      Vaša reklamacija

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Ne mogu da se prijavim, zaboravio/la sam lozinku
    • Ukoliko ne možete da se prijavite na svoj nalog, pređite na ovaj link: OVDE i ispunite svoju e-mail adresu. Na e-mail će Vam stići jednokratni link uz pomoć kojeg možete uneti novu lozinku. Ukoliko ne dobijete nikakav mejl, moguće je da imate puno sanduče ili uopšte niste registrovani kod nas. To jednostavno možete proveriti kada pokušate kreirati nalog ( OVDE ). Ukoliko uspete da unesete svoju e-mail adresu, onda kod nas još niste registrovani.

    • Kako izvršiti novu pordžbinu?
    • Ukoliko ste kod nas već kupovali, prijavite se na svoj nalog, unesite robu u korpu, pređite na kasu i postupajte po pojedinim koracima. Ukoliko je u pitanju Vaša prva kupovina, unesite robu u korpu, kliknite na dugme "Nastaviti" i unesite svoj imejl. Nakon popunjavanja imejla, ponovo kliknite na dugme "Nastaviti" i popunite svoju adresu, izmislite lozinku za korisnički nalog u kojem ćete moći da pratite proces obrade porudžbina. Nakon toga postepeno pređite na "Zbir" porudžbine. Kada dovršite porudžbinu, uplatite novac prema podacima koji će Vam se prikazati. Sve detalje o konkretnoj porudžbini ćemo Vam takođe poslati na e-mail.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako mogu platiti? Može li se platiti pouzećem?
    • Možete platiti pouzećem kuriru City Expressa ili uplatom na račun putem e-bankarstva ili putem uplatnice u banci ili pošti. Ako izaberete "Uplata na račun preko e-bankarstva ili putem uplatnice", na kraju porudžbine ćete dobiti podatke za plaćanje i primer popunjene uplatnice (iste podatke dobijate i na mail).

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Stigao mi je samo deo porudžbine, kako dalje?
    • Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više porudžbina. Ukoliko Vam je stigao samo deo poručene robe, bez brige sačekajte dok Vam ne stige ostatak porudžbine. Kontaktirajte nas tek kad istekne konačan rok dostave. Proces otpremanja pojedinih artikala sa približnim datuomom dostave sa Vaše porudžbine možete pratiti popunjavanjem sledećih polja:

      Stanje porudžbine

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Gde mogu naći račun, garantni list?
    • Fakturu/fakture možete preuzeti na Vašem nalogu kod porudžbine - upotrebite niže navedeni formular.
      Možete je skinuti i u sekciji Moj nalog - Moje porudžbine ( OVDE ), kliknite na "Fakture" kod date porudžbine.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Nedostaju Vam informacije kod robe?
    • Kod svakog proizvoda možete kliknuti na → Diskusija o proizvodu, gde smo možda već odgovorili na isto pitanje koje imate, a ako ni tamo ne nađete odgovor, možete započeti novu diskusiju a mi ćemo Vam odgovoriti putem e-maila ili direktno u diskusiju. Ukoliko Vam neki podatk u vezi proizvoda nije jasna, unesite komentar u Diskusiju o proizvodu ili nas kontaktirajte preko korisničkog servisa.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Koliko košta poštarina?
    • Poštarina se plaća samo prilikom plaćanja pouzećem. Kod plaćanja unapred (uplata na račun putem e-bankarstva/uplatnice ili online karticom) je poštarina besplatna. Ukupnu cenu poštarine za Vašu porudžbinu možete videti u korpi, tačnije na trećem koraku pri izboru načina plaćanja. Nakon izvršenja porudžbine, na e-mail će Vam stići podaci za plaćanje porudžbine pouzećem, gde će biti navedeno kolika je cena poštarine.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje

Žao nam je, ali ovakvo pitanje nemamo u bazi. Pokušajte da preformulišete pitanje ili ga potražite dole. Ako ga ne nađete, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa.

Niste našli svoje pitanje? Napišite nam.



  • Dodati datoteku

* Obavezna polja

Važne informacije
Možete nas kontaktirati putem tiket-emaila, uz pomoć gore navedenog formulara ili emailom na adresu: info@andelco.rs. Molimo Vas da nam ne šaljete upit više puta, time ćete ga vratiti na kraj reda.
Kontaktiranjem korisničke podrške, saglasni ste sa pružanjem podataka u marketinške svrhe vlasnika kupovne galerije Andelco.rs, preduzeća Goods Balkan d.o.o. Subotica